wtorek, 11 marca 2014

co za odkrycie! idzie wiosna!


Po spacerze dostałam wysypki od słońca na twarzy. Uszy pieką. Czoło swędzi.
To dobry znak! Mówię Wam, idzie wiosna! 

Mam za dużo pomysłów na sekundę. Może dlatego jestem beznadziejna.
Szydełkuję, później robię kartki, po tym sklecam jakąś biżuterię. Z tyłu głowy mnóstwo idei
i mnóstwo tęsknot, np. za grafiką warsztatową, za obrazem, który niedokończony stoi na sztaludze,
za Norwegią, morzem i górami.

Może mam dużo ciała, ale jest mnie za mało,
na to, bym mogła być w tylu miejscach na raz, jakbym chciała,
bym mogła robić wszystko, co chcę.

( jak ktoś ciekawy to z boczku w linkach jest link do Białego Kołnierzyka)

Trzymajcie się ciepło! 

---

 a tu taki mały spamik... no bo ... mój filmik z Norwegii zakwalifikował się
do konkursu Rozjazdy 2014 i jeśli ktoś ma ochotę, może na mnie oddać głos
klikając pod filmem kciuk w górę na YouTube ;) 


dzięki ;)

6 komentarzy:

  1. Twój filmik na to zasługuje :) Piękne zdjęcie. Pozdrawiam ciepło i liczę, że będziesz w stanie się spełniać we wszystkim, nawet na raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak strasznie Cię rozumiem. Szydełkowanie odłożyłam na rzecz pieczenia, pieczenie na rzecz gotowania na zjesc-powiesc.pl, zjeść powieść odkładam na chwilę, żeby napisać coś tutaj, ale nie umiem, to wracam i robię jakieś zdjęcia. Jak zdjęcia nie wychodzą, to wracam do szydełkowania.
    Nie ma czasu na studia, nie ma czasu na miłość. A to najgorsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. ha! gratuluje serdecznie:)).
    mnie ostatnio pochłaniają zupełnie inne zainteresowania niz dotychczas, a te w międzyczasie same o sobie przypominaja i tez staram sie poświecić im nieco czasu, do tego nieustajaca myśl o kilku wolnych dniach, gdzieś na wybrzezu Kalifornii nęka mnie coraz bardziej...wiec doskonale rozumiem Twój stan:).
    piękne zdjęcie...muszę odjurzyć analoga, ehh, sama widzisz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcie, takie delikatne.. Gratuluje!:)

    OdpowiedzUsuń