czwartek, 20 lutego 2014

z innej beczki


Witajcie

Dziś zupełnie z innej baczki. Może kogoś coś zainteresuje. 
Poza moim mrocznym (?) światem, jest także taki ładny i kobiecy, 
do którego chciałabym Was zaprosić. 

uff. aż trzy ! 
Jako, że nie jestem do końca takim pasożytem na społeczeństwie
i poza moimi nie-ładnymi wizjami artystycznymi
zajmuję się także rzeczami bardziej przystępnymi dla większej grupy społeczeństwa
;)
 Jeśli macie ochotę, to lubcie, ślijcie dalej itd. Będę wdzięczna za każdą opinię
i pomoc w tworzeniu nowych rzeczy, a to nie tylko kołnierzyki... Nazwa wzięła się z nieba.
To także przeróżna biżuteria wykonywana ręcznie, ilustracje, które mogą zdobić Wasze mieszkania,
a także przeróżne rzeczy robione na drutach i szydełku w ramach możliwości i umiejętności ( np. zaczęłam robić najbardziej kolorową narzutę świata na szydełku, ale muszę zamówić włóczki, bo miałam tylko jakieś końcówki ). 

Także zapraszam, może ktoś coś chce, to ja chętnie się podejmę ;) 
_____

druga sprawa

_____

jeśli ktoś byłby zainteresowany, to mam do sprzedania po taniości 
Fuji Instax Mini 7S
prawie nie używany
z wkładem gratis



___

inna sprawa... to długo by mówić...

___

pozdrawiam ciepło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz